Slabeste pe bicicleta

Fie ca e vorba de o bicicleta normala sau fixa, dintr-o sala de sport sau din camera ta, bicicleta te va ajuta in mod sigur sa slabesti. Mersul pe bicicleta este grozav pentru a face miscare in aer liber, pentru a fi in mijlocul naturii, pentru a arde niste calorii in mod simplu si usor, dar si pentru a te deplasa in traficul infernal din oras. Totodata este un mod ideal pentru a iti imbunatatii sanatatea cardiovasculara. In functie de viteza cu care pedalati, puteti arde pana la 500 de calorii intr-o ora. Ceea ce inseamna ca intr-o saptamana veti slabii jumatate de kilogram, ceea ce este un tel intelept atunci cand vrei sa slabesti.


Eu azi mi-am achizitionat o bicicleta. :D E foarte frumoasa si abia astept sa o calaresc zi de zi. Mi-am propus ca pe langa cele 30 de minute de alergat (sau scari + coarda) sa adaug o ora de mers cu bicicleta. Sunt sigura ca rezultatele vor aparea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te-ar putea interesa si:

Related Posts with Thumbnails