Pacaleala de 1 aprilie

Ati crezut ca am abandonat blogul, nu? Pacaleala!! :))
Sunt tot aici, si vin cu forte proaspete. Din pacate nu vin si cu kg in minus.. asa de in apropierea sarbatorilor, pregatiri peste pregatiri, timp mai putin, alimentatie mai dezordonata..
Nu conteaza, ne apucam iar de treaba. O chestie foarte importanta, nu abandona razboiul. Poate mai pierzi o lupta, dar daca revii cu o atitudine pozitiva o sa castigi razboiul!
De acum incolo as vrea ca acest blog sa contina pe langa articole folositoare despre alimentatie si sport si un mic jurnal de al meu, continand cate kg am, ce am mancat in ziua respectiva si cata miscare am facut. O sa fie cam greu acum cu Pastele, dar nu conteaza, trebuie sa scriu si in zilele acelea. Chiar daca fiecare dintre noi o sa mancam mai mult ca deobicei si cu mai multe calorii, trebuie sa ne asumam faptele noastre, nu putem sa ne ascundem dupa deget.
Ne auzim curand!

Un comentariu:

  1. Ai dreptate. In perioada asta avem o gramada de ispite culinare, si cred ca nu ar fi sanatos din punct de vedere emotional, sa ne abtinem. Insa nu trebuie sa facem excese.

    RăspundețiȘtergere

Te-ar putea interesa si:

Related Posts with Thumbnails