Nu renunta la tot dupa o masa copioasa

De obicei atunci cand incercam sa ne schimbam stilul alimentar, daca manacam ceva "interzis" ne dispare cheful si gandim cam asa: "oricum am gresit, ce rost are sa continui?". Ei bine, nu e asa deloc. Dintr-o sigura masa copioasa nu se ingrasa nimeni, oricat de multe calorii ar fi avut si oricat de tarziu ar fi fost ea. La fel cum si daca nu mancam deloc intr-o zi nu o sa slabim! V-ati gandit la asta?
Aseara am mancat 2 mici si 3 clatite cu finetti. Da da da da... stiiiiu.. nu ar fi trebuit.. stiu. Stiu. Recunosc.
Acum cateva luni de zile stiti ce as fi facut dupa o asemenea masa? As fi murit de necaz ca am mancat si .. a doua masa ar fi fost la fel, pentru ca "oricum am gresit, ce rost are sa continui?". Gresit!
Acum e altceva! Doar am spus ca o sa imi schimb stilul de viata. Acum o sa termin de completat aceasta postare, o sa imi iau treningul si adidasi si ma duc sa alerg in parc. Si nu o sa ma gandesc la masa de aseara ca la ceva cu care nu pot sa traiesc pe constiinta, o sa o consider ca pe o masa normala ce trebuie sa aiba loc foarte rar. Atata tot!
V-am pupat, pa!

Un comentariu:

  1. Imi place modul tau de a gandi. Ai dreptate, nu are rost sa te caiesti daca ai facut ceva gresit. Treci peste cu capul sus

    RăspundețiȘtergere

Te-ar putea interesa si:

Related Posts with Thumbnails