Urcatul treptelor


Un alt exercitiu excelent, pe langa saritul corzii, este urcatul treptelor. Antreneaza mai multe grupe de muschi, poate fi realizat indiferent de nivelul tau de antrenament si este la indemana pentru toti. Este un exercitiu cardio, asa ca, pe langa muschi, iti vei intari si inima, oasele si plamanii.
La acest tip de exercitiu vei folosi muschii picioarelor, dar mai ales ai feselor, insa si ai abdomenului. Exact ce ne doare mai rau, nu? :)
Iti vei folosi muschii si la coborarea scarilor, nu numai la urcare, asa ca nu neglija coborarea! Incearca sa cobori in cel putin acelasi ritm in care ai urcat, pentru ca si coborarea scarilor este un exercitiu in sine daca il faci cum trebuie.
Urcand scarile intr-un ritm alert vei arde pana aproape de 1000 de calorii pe ora!
Nu uita ca incalzirea este obligatorie. Altfel risti sa iti accidentezi articulatiile gleznelor si ale genunchilor.

Daca combini urcatul treptelor cu saritul corzii, vei avea un antrenament care 150% va da roade, daca il vei face in mod regulat. Nu te deziluziona daca la inceput o sa ti pe para foarte greu. Fa cate repetari simti ca poti face, fara sa fortezi la maximum. Vei observa ca dupa o scurta perioada de timp rezistenta ta se va mari si nu ti se va mai parea asa de greu.
Succes!

4 comentarii:

  1. tu esti tipa din imagine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi misto daca ne-ai arata si poze cu tine cand faci sport

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai nu are cine sa imi faca, pentru ca eu fac sport singura.

    RăspundețiȘtergere

Te-ar putea interesa si:

Related Posts with Thumbnails