Amanati placerea

Dupa cum stiti, de 2 zile am pus toate micile scapari din alimentatie in cui. Nu e foarte usor, dar nici greu nu este. Daca nu incercati si voi nu o sa va dati seama. De asemenea, mi-am micsorat portia la alimente. Acum mananc cam 2/3, poate chiar mai putin un pic, din cat mancam inainte la o masa, si am renuntat la gustarile dintre mese. Daca chiar imi este foame, o felie de paine graham cu o feliuta de branza, sau cu o jumatate de rosie, sau un mar si e suficient. Trebuie insa sa zic ca o felie de paine graham din aceea din care manac eu este cam 1/2 dintr-o felie de paine normala. Este foarte mica.
Precum ziceam in titlu, trebuie sa amanati placerea pe care o aveti seara de ceva dulce pentru a doua zi dimineata. Este mult mai usor sa rentunti la bucatica de ciocolata la care ravnesti seara daca stii ca ai voie sa o manaci a doua zi dimineata, decat sa crezi ca nu ai voie sa o manaci deloc. Si daca iti mai zic ca poate a doua zi dimineata nici nu o sa mai ai chef sa manaci? Nu e foarte bine?

Un comentariu:

Te-ar putea interesa si:

Related Posts with Thumbnails