Slabeste sarind coarda

Saritul corzii este un exercitiu cardio excelent, care antreneaza aproape tot organismul, tonifiaza muschii si intareste oasele. Saritul corzii te va "scapa" de 200 de calorii in 15 minute! Iti vei tonifia de la gambe, coapse, abdomen pana la piept, spate, umeri si brate. Aaa... si mai ales ne vom tonifia posteriorul. Foarte important, nu? :D

Poti sa sari coarda si acasa, daca ai o camera spatioasa si vecini intelegatori, sau afara in parc, in curte (daca ai esti o norocoasa). Ce bine cand eram mici, saream si in fata blocului fara sa se uite nimeni ciudat la noi. Practic poti sa sari coarda unde vrei si cand vrei, nu imediat dupa masa, bineinteles. Oricand vei sarii coarda, iti vei pierde pofta de mancare, garantat!

Inainte sa va apucati de sarit coarda, trebuie sa stiti ca este important sa aveti o incaltaminte foarte buna, de calitate, foarte comoda. De asemenea, ar fi indicat sa nu sariti coarda pe beton, este mai bine sa cautam un loc cu pamant. Daca nu gasim, si bitumul este destul de potrivit.

O coarda clasica costa intre 5 lei si 25 de lei. Exista si corzi care numara de cate ori sari si cati km parcurgi, acelea fiind mai scumpe, dar nu si mult mai folositoare. Una clasica este la fel de buna, sa stiti. Totul este sa fie destul de lunga si cat de cat greutza. Adica sa nu o ia vantul. Sunt unele din cauciuc, altele din piele si altele dintr-un fel de sfoara. Nu vi le recomand pe ultimele, sunt foarte usoare, trebuie sa misti din toata mana cu ele, nu doar din incheietura, cum este recomandat, si la prima adiere de vant o sa te impiedici in ea.

Eu astazi mi-am cumparat o coarda in Real, am dat 15 lei pe ea, am incercat-o prin casa si este foarte bune. Abia astept sa o incerc calumea maine dimineata in parc. Sper ca v-am convins si pe voi!

Un comentariu:

  1. buna vreau sa-mi achizitionez si eu o coarda din real.. imi spui te rog firma care o produso.. :? sau :? numele

    RăspundețiȘtergere

Te-ar putea interesa si:

Related Posts with Thumbnails